Joakim's Blogg

Joakim's Skole Blogg! Her kommer det oppgaver vi får i medier og kommunikasjon

09 januar 2007

prosjekt til fordypning 11 des

Denne dagen fortsatte jeg med quiz plakaten som jeg ikke ble ferdig med sist gang.

Det jeg gjorde forrige gang var å velge bakgrunn, finne en brush å bruke på plakaten og få på noen sånne spørsmålstegn.

Det første jeg gjorde var å finne en bra font som passet!
Overskriften var "Opticom" og under Opticom står det "Quiz aften".
Teksten gjorde jeg rød og la på litt effekter!
Så bare ordna jeg litt på hele plakaten og brusha litt til på den.

Så lagde jeg en en litt gjennomsiktig firkant hvor jeg plasserte informasjonen!

Jeg brukte en helt vanlig font som var lesbar og brukte to farger som var rødt og litt sånn grønn/blå farge!
Så bare fikset jeg på små ting på plakaten!

Neste gang tro jeg at jeg skal begynne med å lage en kalender med mine bilder!