Joakim's Blogg

Joakim's Skole Blogg! Her kommer det oppgaver vi får i medier og kommunikasjon

29 september 2006

Logg

Nå er vell siden sånn passe ferdig!
Det jeg egentlig hadde tenkt å ha på siden helt i førsten var en gråaktig layout med en blågrå bakgrunn, men det ble det ikke helt.
Det er jo noe i det samme duren, bare at den er litt annerledes og mye bedre farger!

Øverst har jeg en headder som viser at det er min medier og kommunikasjons side!
Og helt til høyre har jeg en logo som som viser min medier og kommunikasjons logo.
Menyen min syns jeg er ganske ryddig og oversiktlig, linker har også god oversikt.
Jeg syns at jeg har satt opp sida ganske ryddig og fint!

Jeg har også fått lagt inn noen bilder, oppgaver og litt sånt!

Visit: www.mkvadso.com/joakim

5 Comments:

  • At mandag, oktober 02, 2006, Blogger Ian og Sara Marlén said…

    Jeg synes siden din var veldig bra. Det var kule farger, og lett å finne fram. Eneste som var litt dårlig var at det var mye mer "luft" på høyre enn venstreside. :) Var veldig kult med den tellern der nederst:) flottflott!:) -Sara Marlén-

     
  • At mandag, oktober 02, 2006, Blogger David said…

    Tøff side, spesielt den kule sølv layouten du har. Bra meny.

     
  • At mandag, oktober 02, 2006, Blogger _kazz_ said…

    Web sia di e en av de kuleste av dem i klassen:) fine farga å æ likte fargevalge ditt. ellers så e sida rydding å fin,tøft at du har fått me gjestebok å brae bilda du har tatt.

     
  • At mandag, oktober 02, 2006, Blogger Maiken said…

    Hei Joakim

    Syns siden ser veldig bra ut. Ryddig og oversiktlig med fine farger. Også bra at du har fått med gjestebok!

    Maiken :)

     
  • At mandag, oktober 02, 2006, Anonymous Anonym said…

    likte den grå/sølv fargen du har brukt. Ellers er det en oversiktlig side.

     

Legg inn en kommentar

  • mkvadsø.com (1. mk sin nettside)
  • Vadsø VideregÃ¥ende Skole
  • Maikens blogg
  • Yeah! (Karinas blogg)
  • Marthe Kristins blogg
  • Davids blogg
  • Ratm90 (Lars Andreas blogg)
  • Elgens Verden (Dan Thomas blogg)
  • Vegars blogg
  • Schoolstuff (Eiriks blogg)
  • Renatas blogg
  • Min egen blogg (Eriks blogg)
  • Sara Malens blogg
  • Remis blogg
  • Ole Andrès blogg
  • << Home